Asmeninis ir profesinis tobulėjimas nesustoja net tada, kai patys imame mokyti kitus. Vilniaus Universiteto filosofijos fakultetas ir Šiaulių akademija pedagogo kvalifikaciją turintiems siūlo įvairias kompetencijų tobulinimo programas bei mokomojo dalyko modulio studijas.
Ekonomikos ir verslo administravimo fakultetas
Digital Literate - Digital and Media Literacy for Education. Project No: 2023-1-LT01-KA220-SCH-000156644
Temos skaitmeninis ir media raštingumas; skaitmeninės kompetencijos; skaitmeninis švietimas vidurinėse mokyklose.
Projekto santrauka:
Konsorciumo tikslas ugdyti pedagogų skaitmeninio ir medijų raštingumo gebėjimus pasitelkiant nuolatinio profesinio tobulėjimo iniciatyvas ir plėtojant pagrindines kompetencijas. Siekiama didinti pedagogų informuotumą apie skaitmeninio ir medijų raštingumo temų integravimo į dalykų programas galimybes. Siekiama skatinti skaitmeninį ir medijų raštingumą visoje mokyklos bendruomenėje, sukuriant palankią aplinką, skatinančią skaitmeninių kompetencijų ugdymą.
Projektu sekiama sukurti skaitmeninio ir medijų raštingumo mokymo programą pedagogams, kuri apima tokius elementus:
- Gebėjimų stiprinimo programa, MOOC ir gyvi seminarai: skatinti pagrindinių kompetencijų ugdymą per tęstinį profesinį tobulėjimą (CPD);
- Mokytojų kuriami pamokų planai ir jų išbandymas klasėse. Tai taip pat padės mokiniams kurti skaitmeninius rezultatus;
- Skaitmeninio ir medijų raštingumo bei bendruomenės renginių gerosios patirties katalogas.
Kviečiame mokytojus naudotis Jums sukurta atviros prieigos mokymų medžiaga, kuri padės ugdyti mokinių skaitmeninio raštingumo kompetencijas, parodys būdus, kaip jas integruoti į savo dėstomų dalykų turinį.
Data Literate: Digital Data Literacy for Education. Project No: 2020-1-LT01-KA226-SCH-094766
Temos duomenų raštingumas; skaitmeninis duomenų raštingumas; skaitmeninės kompetencijos; skaitmeninis švietimas vidurinėse mokyklose.
Projekto santrauka:
Projekto "Data Literate" misija yra aiškiai apibrėžta ir labai konkreti: įgalinti tęstines iniciatyvas tobulinti skaitmeninio duomenų raštingumo kompetencijas bendrojo lavinimo mokyklose, taikant praktinį bendradarbiavimo metodą. Šis metodas leis ne tik mokytojams, bet ir mokyklų vadovams bei moksleiviams pagerinti savo skaitmenines kompetencijas, akcentuojant duomenų raštingumo įgūdžius.
Aktyviai prisidėdamas prie mokytojų skaitmeninių kompetencijų tobulinimo duomenų raštingumo srityje per holistinio, bendradarbiavimą skatinančio požiūrio taikymą, suburiantį mokyklų bendruomenes bei mokymo ir duomenų raštingumo ekspertus, projektas padės spręsti ne tik specifinius iššūkius, kilusius COVID-19 pandemijos akistatoje, tačiau kartu prisidės ir prie Europos komisijos kvietimo sutelkti pastangas plėtojant bendrąją Europos švietimo sistemų erdvę.
Kviečiame mokytojus naudotis Jums sukurta atviros prieigos mokymų medžiaga, kuri padės ugdyti mokinių duomenų raštingumo kompetencijas, parodys būdus, kaip jas integruoti į savo dėstomų dalykų turinį.